صحبت های آرسن ونگر پیش از دیدار با وست برومویچ

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - آرسن ونگر می گوید ترکیبی از جوانان و با تجربه ها را مقابل وست برومویچ به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش Arsenal.con و به نقل از گانرزتراست، آرسنال در جام کپتال وان مقابل وست برمویچ قرار می گیرد و آرسن ونگر می گوید همانند فصول گذشته ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را به میدان می فرستد.

"سعی می کنم بالانس خوبی میان با تجربه ها و جوان ها پیدا کنم. در دفاع بازیکنانی را خواهیم داشت که به خوبی می شناسید. در نوک حمله، تا حدودی دست به ابتکار عمل می زنیم و بازیکنان جوانی را می بینید. بار دیگر گنبری را می بینید، همه او را می شناسند. شاید زمان بازگشت بنتنر هم باشد. چنین تیمی خواهیم داشت.

می خواهیم این رقابت را نیز بدست بیاوریم. سعی می کنم بالانسی درستی ایجاد کنم و به بازیکنانی مانند ویلشر و رمزی که توان زیادی به خرج داده اند استراحت دهم. این رقابت را نیز بسیار جدی می گیرم زیرا فرصتی برای فتح یک جام است. نمی خواهیم این رقابت را سَرسَری بگیریم.

با این حساب، ما شنبه و سه شنبه باز هم بازی می کنیم. باید در لیگ قهرمانان به میدان برویم و دو بازی سخت پیش روی ماست."

مربی توپچی ها باور دارد عملکرد گنبری در جریان دیدار مقابل استوک سیتی بهتر و بهتر شد.

"فرصت فوق العاده ای برای اوست. او می تواند در سمت راست یا چپ و حتی پشت سر مهاجم بازی کند. او حتی می تواند به عنوان یک مهاجم بازی کند. باور دارم آنچه در مقابل استوک در بازی او دوست داشتم این بود که در جریان بازی پیشرفت کرد و بهتر و بهتر شد. در نیمه اول کمی با اضطراب بازی می کرد اما در نیمه دوم چندین بار قطع ارتباط انجام داد، پاس های خوبی داد و استپ های خوبی هم انجام داد."

گنبری در جریان دیدار تیم زیر 19 سال مقابل مارسی از ابتدا به میدان رفت و آرسن ونگر باور دارد او توانایی حضور در ترکیب اصلی را در اختیار دارد.

"او کیفیت لازم برای خلاق بودن را در اختیار دارد زیرا می تواند دریبل بزند، با توپ حرکت کند و همچنین پاسور خوبی باشد. ضمنا او یک تمام کننده خوب نیز هست.

در این زمینه، زمانی که اعتماد به نفس او زیاد شود کارش را انجام می دهد. کیفیت فیزیکی و تکنیکی او همان چیزی است که این سطح نیاز دارد."

 

همچنین آخر وضعیت مصدومان آرسنال را نیز اعلام کرد.

"روسیچکی اولین بازیکنی است که از میان مصدومان باز می گردد اما نه برای دیدار این هفته. هفته آینده در مورد او شروع به صحبت خواهیم کرد. او یکشنبه یا دوشنبه می تواند به ترکیب بازگردد.

دیابی، پودولسکی و چمبرلین خوب کار می کنند اما به هیچ وجه نزدیک به مرز آمادگی نیستند. نفر بعدی که از جمع این 3 نفر باز می گردد لوکاس است. الکس یک و نیم ماه بیشتر زمان می برد.

فابیانسکی برای شروع دیدار چهارشنبه خوب است. از ناحیه بینی مشکلی دارد اما حالش باید خوب باشد. فابیانسکی و ویویانو دو گلر ترکیب هستند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:11 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 30624
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1